top of page

MCSJ

Public·85 coworkers

Bayer 04 Leverkusen Molde FK 14.12.2023

for 2 timer siden — Molde vs Bayer 04 Leverkusen Live Streams Molde - Bayer 04 Leverkusen ... Bayer 04 Leverkusen trainiert vor dem Europa-League-Spiel gegen Molde FK ...

Blir vanskelig å toppe dette. #11 Lag Petersen Haugan-Øyvann-Ellingsen Linnes-Eriksen-Kaasa-Ødegaard-Haugan Eikrem-Gulbrandsen Alternativt Hagelskjær venstre stopper, Ellingsen midtbane #12 Hadde vi tapt cupfinalen ville jeg ha gruet meg til i morgen, bygd opp falske forhåpninger og sovet dårlig. Nå er riktig strategi å gå inn med lave skuldre, kose seg og glede seg til ferien. (direktestrømming<<<<) Bayer Leverkusen Molde på tv 14.12.20 for 2 timer siden — Nyheter Video Lag Billetter Terminliste Resultater Aker Stadion Om Molde FK · Kjøp Sesongkort. Meny Søk. 14. desember 18:45. Bayer ... Bayer 04 Leverkusen - Molde sammendrag Fotball resultat Få siste nytt om Bayer 04 Leverkusen og Molde, og finn UEFA Europa League standings, results, top scorers og previous winners. Fans av Fotball kan lese de ... I fjor følte jeg Glimt hadde en liten edge på oss på tribunen, men på tross av at de var flere var det blå seier også der denne gangen. #10 Ja, det kan godt stemme at dette var det ypperste. Særlig etter skaden på Emil begynte det å syde. Etter hvert bygget det seg mer og mer opp. Det er interessant å høre at supportergrupperingene hadde en plan som de gjennomførte. For min del hadde jeg knapt stemme da kampen begynte, men på merkelig vis hentet jeg fram noen voldsomme, gutturale brøl utover i andreomgangen. Målet til Fredrik utløste en eksplosjon av glede og lettelse og folk gikk helt bananas. Leverkusen Molde på online 14 desember 2023 for 2 timer siden — Bayer Leverkusen v Molde FK Tickets - Europa League Each ticket Trips from Bayer 04 Leverkusen Fußball GmbH | bayer04.de Welcome to the ... #8 Helt fantastisk hvordan han løp og kjempet kontinuerlig med sin skrantende kropp de 28 minuttene. Inspirerte medspillere og publikum. Jeg er evig takknemlig. #9 Pisket fansen til å gi enda litt mer Veton. Jeg er glad han er vår. Jeg kom meg ikke ned pga sykdom, men jeg hører jo folk si at det var den beste stemningen i noen cupfinale vi har deltatt i. Tornekrattet og Kollektiv hadde lagt en topp strategi som virket strålende. Europa-kveldene er noe av det artigste i fotballen - Molde FK for 9 timer siden — Bli med Emil Varhaugvik Breivik og Erling Moe i ukas Europa League-magasin, før den siste kampen i gruppespillet mot Bayer Leverkusen! Da jeg ble interessert i MFK hadde vi spilt 6 e-cupkamper. Nå har vi spilt 128. Den første e-cupkampen jeg så på Molde Stadion, mot CSKA Sofia, var et langt gjesp. Da vi røyk ut tenkte jeg at det var en sjans for at det også kunne bli den siste. Det er kjedelig når tullinger avfeier konstruktiv kritikk med «husk at det er naturstridig at lille Molde skal ha et lag i toppen hvert år, bla, bla... », men det er viktig å klype seg litt i armen av og til. Sist redigert: I går kl 13:24 #13 Jeg var på Cupfinalen og er ikke helt enig i at vi vant kampen på tribuna. Hadde sitteplass i svingen, mot VG-svingen, og jeg kunne tydelig høre BG-fansen over Molde-supporterne når de dro i gang med sine sanger. #6 Dette blir nok ganske umulig, om Molde skal ha noen sjanse her må de studere hva Stuttgart gjorde i helgen og kjøre instenst gegenpress med Berisha på topp, de slet skikkelig med det Leverkusen. #7 Berisha spiller ikke. Han spilte med strekk i leggen mot Glimt. Hardt bedøvet strekk vel å merke. Ga alt for å få en etterlengtet tittel og gikk på det avgjørende løpet som førte til scoring. Så her blir det nok Gulbrandsen, men han er også en jævel på gegenpress. Men MFKs spillere har feiret cupgullet hardt og lenge og er nok litt laidback her vil jeg tro. Jeg tipper 4-0 og ECL i februar. UEFA Europa League, bortekamp Bayer 04 Leverkusen UEFA Europa League, bortekamp Bayer 04 Leverkusen - Molde FK · torsdag 14 des 2023 18:45 · Arrangementsinformasjon. Bayer Leverkusen mot Molde på tv 2022 14 desember for 2 timer siden — Fotball: Bayer Leverkusen - Molde. Liste clubs UEFA Youth League 2022/2023 - Europe AZ U19 · FC Barcelone Barcelona U19 · Bayer 04 Leverkusen ... Molde FK Related Matches - Bayer 04 Leverkusen Follow all of the Football action this season. Find Bayer 04 Leverkusen - Molde FK related matches and get Europa League updates on TNT Sports. Bayer 04 vs. Molde FK | Bayer 04 Leverkusen Fanshop Bayer 04 vs. Molde FK Th. 14.12.23, 18:45 For the last group match in the 2023/24 Europa League season, the current champions from Norway are guests under the ... Molde FK - Bayer 04 Leverkusen - Forum | Page 2 for 1 døgn siden — Topic: Europa League: Bayer 04 Leverkusen - Molde FK, Posts: 11, Last Post: Dec 12, 2023 - 7:13 PM hours. ((se på nettet=)) Bayer Leverkusen mot Molde på tv 2022 for 2 timer siden — Bayer 04 Leverkusen - Molde sammendrag Fotball resultat Få siste nytt om Bayer 04 Leverkusen og Molde, og finn UEFA Europa League standings ... Kjente profiler som Granit Xhaka, Florian Wirtz, Jeremie Frimpong, Alejandro Grimaldo og Patrick Schick spiller også for rød-trøyene. På sidelinja finner vi nok det største navnet. Leverkusens trener er nemlig den spanske legenden Xabi Alonso. I hjemlig serie har ikke Leverkusen noen seriegull, men har fem seriesølv. Til tross for at de ikke har noen seriegull, leder laget Bundesliga med ett poeng foran Stuttgart. De har blant annet sterke resultater mot Bayern München (2-2) og RB Leipzig (3-2). Bayer 04 Leverkusen mot Molde FK Innbyrdes statistikk 6. okt. 2023 — Innbyrdes statistikk for Bayer 04 Leverkusen mot Molde FK i Europa League. Statistikken inkluderer scorede mål, innslupne mål, holdt nullen, ...

About

Digging and figuring out the community challenges and eradic...
Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page